Alla inlägg under mars 2010

Av Nathalie Nguyen - 14 mars 2010 17:33

Precis avklarat en god middag som bestod av ;

Oxfile m.pommes och bea samt en god sallad! Vilken tur att jag har mitt smaksinne kvar annars hade jag dött! haha älskar oxfile!! Bästa köttet.


Ska nog vila en liten stund är helt död fan :( vill bli frisk!!!!!!

  

Av Nathalie Nguyen - 14 mars 2010 14:14

" Du ser helt knäpp ut, du är röd i ansiktet "

Brorsan reaktion när han kom hit.


-Jo tack jag vet jag är sjuk!

 

  

Av Nathalie Nguyen - 14 mars 2010 14:08

God morgon/ god eftermiddag!

Jag vaknade halv 11 idag och fick en mycket bättre sömn inatt än gårdagen, bara att jag hade svin ont i ryggen? fy fan trodde jag skulle dö! Men nu har det gått över.

Min förskylning är väll mindre bra! Det enda som är bra är att jag har mitt smak och luktsinne kvar!! det har icke försvunnit .. men näsan och läpparna är röda och torra.. har förbrukat 5 toarullar på att snyta mig haha! Älskling har hjälpt till med det oxå .. vi missbrukar typ nässprayen nu! Fy fan ..

 

Har varit ute med Athena precis hon bajsa bredvid en bil haha .. hoppas den personen som ska gå in i bilen ser bajshögen och inte trampar i den, för jag hade plockat ur påsarna hemma. woppppppsiii!

 

Haha man får inte duscha ifred utan att Athena ska hoppa in i duschen och duscha med oss! älskar vatten asså!

Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 23:30

För några dagar sen!

    

Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 23:20

Nu lägga mig i sängen!

PUSS!!

  

sikkkkkken gammal bild .. 2008 tror jag?

Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 23:19

Har en ny på G .. men vet inte när jag gör den :)

  

Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 23:11

;)

      

Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 23:10

gillas!

       

  

Ovido - Quiz & Flashcards