Alla inlägg under mars 2010

Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 23:10

eoow.. haha

  

Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 22:49

Har ätit Hallonpaj och tittat på filmen vi hyrde : ) åt även vaniljglass med krossad choklad i .. :) MUMMMMMMS! Har tagit ett varmt bad till min förskylda kropp, och det var riktigt jävla skönt! :)

Sitter här och dricker smultron dricka och ska snart lägga mig bredvid älskling .. : )

  

Haha GREKLAND 2005!

Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 18:49

      

  

TISDAG kl 12.00

3e förstoringen haha, beroende!

Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 18:35

TO DO NEXT WEEK:

 

Måndag: Veterinären? Skola,hem, Uppgifter

 

Tisdag: Skola? Fylla på läpparna klockan 12.00 http://www.adamocheva.com/

 

Onsdag: Skola, prov? Uppgifter

 

Torsdag: Årsta vårdcentral .. vad ska jag göra där? :o

 

Fredag: Skola, inget planerat sen :D

 

 

Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 14:13

Detta landar i min brevlåda nästa vecka! : )

  

  

Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 14:06

Ikväll blir det lasangette och hallonpaj med vaniljsås!


Lasangette är 1000000000 gånger godare än LASANGE!


  





Gott ikväll!!

    

:)

Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 13:57

Somnade om efter inlägget jag skrev .. vaknde 10.40 med huvudvärk för att jag varit vaken och sen somnat om :/ ble! Men huvudvärken försvann efter en liten stund  :) .

Har ätit lunch och varit en sväng till WILLYS.

Tog bussen dit såklart .. är sjuk orkar inte ens med ljuset utomhus!!


2 st Lasagnette mix

1 Smultron dricka

1 Citrus och fläder dricka

1 Hallonpaj

2 paket vaniljsås

2 påsar "snack-Mix"

1 Paket choklad flingor


Av Nathalie Nguyen - 13 mars 2010 08:19

Förlåt för sugig update! Men jag är sjuk och typ pallar ingenting! glömde skriva ett sista inlägg igår kväll .. men jag satt och blogga i andra bloggen och läste andras bloggar samt massa annat surf! Så sorry : ).


IDAG är mitt lukt/smak sinne HELT BORTA!!!! :( :( nästan att jag börjar gråta!! Jag hatar att vara förskyld   smak sinnet försvinner alltid .. hoppas jag får tillbaka det snart :| .. pallar inte vara utan i flera dagar :O känns ju inte värt att äta god mat när man inte känner något?


  

Ovido - Quiz & Flashcards