Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Nathalie Nguyen - 8 mars 2010 20:31

Sug hängpung du kommer aldrig komma någonstans i livet : )

Av Nathalie Nguyen - 8 mars 2010 20:24

Imorgon har vi UF .. det suger för jag kommer bli så jälva trött ;P men har sov morgon till klockan 12.40 dagen efter så det gör ingeting jag får endå sova ut! = )

Vårat schema känns så jävla onödigt, tappar lusten helt. Det enda jag ser fram i mot är STUDENTEN 28 MAJ!

 

Tycker att butikerna borde ta in massor med fina studenklänningar och skor!

 

Måste handla inför UF imorgon .. de e ju mindre bra att vi inte hitta Manne! Måste veta hur många som kommer till föreställningen så vi handlar rätt mängd!!  

 

      

Av Nathalie Nguyen - 8 mars 2010 20:22

 

Mi love    

Av Nathalie Nguyen - 8 mars 2010 20:19

Är älskling hemma :) han väntar på bussen i stan, fick sluta tidigare för hans chef var tvungen att åka iväg. Athena sover fortfarande så jag har inte gått ut än : )

Väntar ba på älskling .. ska äta upp honom   


Pay back is a BITCH! eller hur? ;)

Av Nathalie Nguyen - 8 mars 2010 19:17

   (En av fruarna - Sussane)

Svensk realitysserie från våren 2010. Säsong 2. Avsnitt 1 av 10. Maria om sin kärlek till tofsar. Och varför en tofs ska akta sig för att vara "flimsig". Hon ger sig även ut på jakt efter det perfekta läppstiftet. Anna berättar vad som ligger bakom hennes vältränade och perfekta stjärt och vad separationen från hennes man ger henne för nya möjligheter. Päivi tar med sig ett par vänner ut i sin lyxyacht för att dricka lite rosa tequila. Lena avslöjar några av männen som döljer sig i en svart låda under hennes säng. En av dem är väldigt lik Björn Borg.

Av Nathalie Nguyen - 8 mars 2010 19:07

Har tvättat bort allt smink och satt på mig mjukis kläder .. lagomt skönt!

Vilket underbart väder det är idag! Hoppas på mer plus grader så denna jälva äckliga snö kan försvinna! Är så jälva trött på snön, det var okej hela december tills slutet av Januari! Men nu är det fan på tiden att den försvinner innan.

 

Athena sover och jag ska ta ut henne på en runda när hon vaknat, så det blir väll om 30-40 minuter :) .. Hoppas hon kissar och bajsar! Klockan är redan 19.00 och det finns ingeting att göra, vill gå till ICA men det orkar jag inte :$

 

VILL HA MINA SHORTS TILLBAKA I STORLEK 36!! HOPPAS DOM KOMMER DENNA VECKA! :D

 

  

Av Nathalie Nguyen - 8 mars 2010 18:12

måndag 8 mars 2010, 11:34

INGET

PR TRICK... jo nu kommer den riktiga sanna sanningen fram... JAG ÄR INGEN MAN!! ni som komenterat på min blogg om att jag ser ut som en man e helt ute o cyklar.. "du ser ut som en man" "du är en transa".. 60% av alla blogg komentarer handlade bara om det... inte snällt av er jag e så kvinnlig som man bara kan bli.. så tänkte ok nu ska ni få bli lite omskadade o chockade o skriva att jag e man o kolla in era reaktioner, många va stöttande o gav en tröst, så tänk på det ni som verkligen e instängda i fel kropp, skit i samhället skit i vad folk tycker o träd fram o våga leva de livet ni vill.. dom flesta med hjärtat på rätt plats kommer att förstå o stötta er i erat val.. visste faktis inte att det skulle bli ett pr om detta i tidningen för jag har faan aldrig varit "känd" förrut, hade ingen aning om att det skulle uppmärksammas i olika tidningar...  för ja ser inte mig själv som en "kändis" har inte vatten över huvudet som många andra har... så nu vet ni o ni e fria att tycka vad ni vill.. många av mina läsare som gillar mig visste att det inte vad sant o skrattade åt detta o tog det med en nypa salt, skönt om dom flesta hade varit så..

förlåt om ni e arga men de går väl snart över som allt annat.. det e ju inte det värsta som kan hända.. ta inte detta till en överdrift, det finns viktigare saker att fokusera på...

PEACE

 

http://finest.se/dalin

Ovido - Quiz & Flashcards