Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Nathalie Nguyen - 4 mars 2010 21:56

Älskling har rakat huvudet och trimmat skägget :D Nu är han fin fin =) Jag har haft min ansiktsmask på mig och nu känner jag mig very fresh like aaah!  Tog oss 1 timme att bli klara, snacka om sega! Jag sitter nu med ögonbrynsfärgen och ska snart ta bort den, mina bryn är så jälva ljusa! Så jag färgar dom ofta.

Baby spelar ps3 och jag funderar på om vi ska dra ut strax på sista rundan för Athena(?)

 

Jag bloggar förfullt i den nya hemliga bloggen ..   

Av Nathalie Nguyen - 4 mars 2010 20:35

torsdag 4 mars 2010, 09:28

Jag var en man innan alla operationer

jag erkänner.. va en man innan.. men de va måååånga måånga år sen... fick kvinno hormoner i tidig ålder o när ja fyllde 18 år så opererade jag om mig till kvinna.. det va många ingrepp som krävdes men de va det faan värt.. jag e "tjej" där nere oxå så alla era komentarer om att jag ser ut som en man stämmer helt.. men jag vill inte uttala mig om vad jag hette innan o så, det e lite känsligt o vill inte lägga upp en bild på hur jag såg ut innan för det e oxå väldigt känsligt.. nu slipper ni undra o fundera över det.. anledningen till att jag inte ville va man e för att jag aldrig kännt mig som en man.. jag har alltid haft drömmar o göra saker som kvinnor gör o dom e så vackra.. att börja strippa e nog det jag alltid velat göra...

nä nu ska jag sova.. ta det här inte så hårt för så farligt e det faktis inte..

PUSS

 

 

Sant eller falskt?

Jag tycker hon ser ut som en kille ..

http://www.finest.se/dalin

  

Av Nathalie Nguyen - 4 mars 2010 20:08

Nu är jag mätt och belåten :) Det blev klyftpotatis med kycklingklubbor och bea sås! Mumsfillibabba! :) Nu sitter jag bara här och funderar på om jag ska färga brynen om en stund och även lägga ansiktsmask. Har noppat babys ögonbryn också, det behvödes  

Snart ska kan raka huvudet enligt honom själv ser han ut som en taliban ;P säxy!

Ska nog ut med Athena snart om inte älskling tar ut henne, men hon har endå varit ute för en stund sen och nu sover hon men när hon vaknar måste hon ut direkt :| .. annars får vi torka kiss :)

 

  

Av Nathalie Nguyen - 4 mars 2010 18:05

Athena för några dagar sen :)

  

Av Nathalie Nguyen - 4 mars 2010 17:56

Bilden nedan liknar mitt hår mest i färgerna =) 

  

Av Nathalie Nguyen - 4 mars 2010 17:47

Imorgon fyller jag på läpparna igen hos nathalie:)

Hos -> http://www.adamocheva.com/



Av Nathalie Nguyen - 4 mars 2010 17:41

Glömde visa skorna som jag fick för ca 2 veckor sen! Dom kommer från dinsko och kostar 249kr. Finns även i ljus/beige färg.

  

Av Nathalie Nguyen - 4 mars 2010 16:52

Gråa tygskor 129kr & bikini trosan 49.50, den fattades i förra leveransen :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards