Alla inlägg under februari 2010

Av Nathalie Nguyen - 28 februari 2010 18:01

  

Av Nathalie Nguyen - 28 februari 2010 17:54

Jag har börjat äta massor med apelsin :) mycket folsyra och det behövs ju :)

Apelsin är såååååå gott! Om det inte finns kvar i kylen går jag och köper det på ICA om en stund. Kan även passa på att köpa en till nässpray! Har börjat med att ha 1 nässpray i väskan och en på skrivbordet. Då behöver jag aldrig vara orolig att jag glömt, smart va? Jag är beroende just nu av dom .. fan känns som att jag inte kan andas om jag inte får nässpray! Haha min bästa vän =)


2 apelsiner fanns kvar ;P älsking fixar dom nu :D

Men ska fortfarande gå och köpa några till.

Ikväll senare blir det Bauguette med grillad kyckling i :) MUMS


Av Nathalie Nguyen - 28 februari 2010 16:52

Nu är vi mätta och belåta! Köttfärssås och spagetti blev det .. allt inbakat i ett dvs. Frukost/lunch/middag haha! Eller aa när jag vaknade åt jag upp alla bacon chips ;P

Älskling och bror min gick och lämnade tillbaka filmerna vi hyrde igår och hyrde 2 nya :) hoppas på att dom är bättre än dom vi såg igår/idag.


Vad gör ni denna sega söndag?

Av Nathalie Nguyen - 28 februari 2010 15:20

  

Av Nathalie Nguyen - 28 februari 2010 15:09

Jag är såååå glad att jag hitta dom! :D Ringde som en galning .. :D

Har dom i svart men letade överallt efter Beige :D har inte provat dom ens för dom är i storlek S .. får prova dom och sen antagligen krympa dom :D

Av Nathalie Nguyen - 28 februari 2010 15:07

v 18 =)


Nu är det inte långt kvar tills 5e Mars ..

  

Av Nathalie Nguyen - 28 februari 2010 14:46

Eller jag vaknade för 4 timmar sen :) men har bara legat i sängen ;P .. Pappa var och handla och jag fick en ny dvd   toppen liksom. Vi har städat lite i rummet eller iallafall mitt skrivbord låg så mycket grejer som inte bör ligga där ;P

Kastade det mesta haha .. mitt skrivbord ser alltid ut som en terrorattack 1-2 dagar efter att jag städat ;P . Får bättra mig på att hålla skrivbordet rent (;


Igår tittade vi på SAW 6 men jag orkade inte kolla på hela så jag fortsatte att kolla från där jag slutade titta igår, alltså den är bra men slutet söög! så jag hoppas på en SAW 7 annars är det de dåligaste jag sett! Och den andra filmen kollade jag på för en stund sen och den sög så hårt! Haha den verkade vara skit rolig men ingeting var roligt!

  

Av Nathalie Nguyen - 27 februari 2010 22:13

Ska ba ner och möta Aria en snabbis för hon ville se hur Athena ser ut, sen tar hon med min väska som varit hos henne i 1000 år    .

Sen ska vi titta på filmerna :)


  

God natt vi ses imorgon =)

Ovido - Quiz & Flashcards