Alla inlägg under januari 2010

Av Nathalie Nguyen - 29 januari 2010 18:10

God dag!

Fan vad jag är trött idag,  gick till skolan idag mötte upp Sandra på stationen (; vi hade "rest dag" typ, alltså man får jobba med saker som man inte gjort i vilket ämne man vill och jag gjorde 1 uppgift i svenskan som jag skickade till henne sen och sedan har jag 1 uppgift kvar!! As skönt liksom haallåå! Skabbigaste ´lunchen i skolan idag asså.. pannbiff som såg ut som en bajsklump :S och dom smakade skit! Fattar inte vad som hänt med deras mat.. den var underbar förut! Nu vill man knappt äta pga av att den blivit så DÅLIG. Kan tänka mig att folket i fängelset får bättre mat än oss nu. SLutade även när man ville idag (; beroende på när man blev klar :D bästa tog tåget hem klockan 12.30 men var försenat såklart med 10minuter.. SJ har alltid problem med tågen .. gör något åt saken va fan! idioter.

Pratade med rektorn om min frånvaro som inte alls stämmer.. förklarade för henne och sen var jag inte sjukanmäld vissa dagar som jag hade blivit sjukanmäld.. 31 timmar som inte stämmer!!!!!!!!!! idiot lärare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!      Hon sa att jag skulle prata med min mentor så hon fixar det och att jag får mitt studiebidrag tillbaka (; haha.

Av Nathalie Nguyen - 28 januari 2010 19:37

  

<3

Av Nathalie Nguyen - 28 januari 2010 19:36

13+4

Av Nathalie Nguyen - 28 januari 2010 19:33

1 kg skönt...................... (;


Av Nathalie Nguyen - 28 januari 2010 19:32

När jag och älskling badade så tog athena när hela smörpaketet från bordet, hur vet jag inte.. min bror som tog henne på bar gärning!! Nytt smör imorgon.. för den där tänker jag inte äta ur haha, det är nästan endå ingeting kvar för hon slickade typ upp ALLT SMÖR.

Av Nathalie Nguyen - 28 januari 2010 19:12

Fan vad trött jag är idag, jag somnade när jag kom hem från rättegången.

Jag och Sara fick vänta i 1timme och 30 minuter på att få vittna.. assååå dryyyygt bara för att dom förhandlade där inne. När jag kom in i salen skulle det vara en hel klass som åskådare haha, gjorde inte mig något. Det blev något missförstånd om att jag skulle vara målsägande i det hela bara för att jag var inblandad i allt? Men jag slapp eftersom jag sa att det stod att jag bara skulle vara vittne. Skönt! :)


Fick komma in typ 10.40 fast vi skulle va där 9.00 men vi drack o'boy och pratade! :) Det äckligaste var när vi skulle in på toaletten och kissa, det kom ut en man ur toaletten sen skulle vi gå in.. asså det lukta BAJS i hela toaletten asså hahahaha.. vi höll nästan på att kräkas så det var ba att gå till nästa toa.

Drygt att man inte kommer ihåg allt efter 3 år snart, men endå så kom jag ihåg allt, men glömmer inte sånna saker! :) Vittna under ED känndes konstigt man blev ju rädd haha, ingenfara när man talar sanning (; . Skönt att det är över iallafall.

Av Nathalie Nguyen - 28 januari 2010 07:58

Orkade inte skriva något igår för jag var så jälva trött & hade fetaste huvudvärken. Men nu mår jag bra :) Ska snart klä på mig och gå ut till bussen om en stund men innan det ska jag ta mig ett glas coola och en bulle haha.. frukost!


Sen blir det att möta upp Sara och sedan rättegång.. kul? nej!

See ya later! :)


  

(:

Av Nathalie Nguyen - 27 januari 2010 19:52

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards