Alla inlägg under november 2009

Av Nathalie Nguyen - 30 november 2009 17:15

Fan vilken JÄVLA DAG.

Var hemma för att jag hade feber igår men den är borta nu. Och vi har haft en valp här över natten som inte är i bra skick alls pga av vissa IDIOTER HÄR. Fan stackarn kan inte ens äta eller knappt gå! Men vi åkte med henne till ULTUNA djursjukhus och nu ska hon få dropp osv vi hoppas på att få hämta henne imorgon!! Vi får se när dom ringer imorgon.

Av Nathalie Nguyen - 29 november 2009 20:53

JAG ÄR EN VALP HÄR SOM BEHÖVER ETT AKUT HEM HOS EN BRA FAMILJ, EN BRA FAMILJ! INGEN SKIT FAMILJ. DENNA HUND HAR ÅKT RUNT TILL 10-15 PERSONER HON ÄR RIKTIGT JÄLVA MAGER, HON VILL INTE ÄTA, HON ORKAR KNAPPT GÅ.


AMSTAFF/PITBULL EN TIK 18-19 VECKOR GAMMAL. HÖR AV ER OM NI ÄR INTRESSERADE!

Av Nathalie Nguyen - 29 november 2009 13:09

God morgon! :)


Jag vaknade 9.30 idag pga av att Tyson ville ut och efter det så kunde jag inte somna om igen så det var en aning irriterade för jag ville sova tills älskling kommer hem och han kommer om lite mer än 2 timmar. That sucks!! Nu har jag ätit lunch som jag lagade själv faktiskit! KYCKLING KORV OCH MAKARONER!! hihi mums! Tyson fick det också med torrfoder. Var ute på en liten runda med honom så han kunde kissa efter maten och nu går jag inte ut förren baby kommer hem.


Jag vill berätta en sak nu nu nu nu!! Men jag tar nog det nästa vecka

Av Nathalie Nguyen - 28 november 2009 23:40

Nu har jag tittat på både CSI MIAMI och PARADISE HOTEL XL, haha bästa någonsin asså! Älskling är på jobbet och jag har skit tråkigt dör nästan! Var precis ute med Tyson då små duggade det bara lite regn och efter några sekunder började det ösregna så Tyson kissade bara och sprang hem sen hihi. Nu ligger han och tvättar sig och jag messar lite med baby som har rast! :)


Nu tänkte jag klicka hem lite kläder .. :)

Av Nathalie Nguyen - 28 november 2009 20:31

Fan vad najs jag är ny duschad och känner mig mänsklig igen! Orkade inte balsamera mitt hår så det kommer bli trassel imorgon när jag vaknar haha! Så jag får balsamera håret imorgon ilkväll annars kommer jag se ut som ett troll .. fy!


21.25 blir det CSI MIAMI PÅ KANAL 5

22.00 blir det PARADISE HOTEL XL PÅ KANAL 6, där visas att smaskiga delar om vi inte sett tvn, det som dom klippt bort- detta får ni inte missa! :)

  

Av Nathalie Nguyen - 28 november 2009 19:44

28/11-2009 <3

 

28/11-2009 <3

 

28/11-2009 <3


Happy me.

Av Nathalie Nguyen - 28 november 2009 19:28

Älskling har åkt till jobbet .. han skulle egentligen inte jobba idag för han är sjuk, men det behövdes verkligen så han kommer hem imorgon klockan 15.30 kul? nej det betyder att jag får sova ensam och jag hatar det, ska nog fråga om min lillebror vill sova bredvid mig ikväll! :) Idag har det varit en lugn dag är inte trött alls .. undrar när jag kommer somna ikväll med tanke på att jag sovit i 18 timmar haha! Bror min bjöd på donken idag, tack tack! och det smakade bra som alltid hihi :)

   

Tyson 10 veckor, ååh så liten han var!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards