Alla inlägg den 20 november 2009

Av Nathalie Nguyen - 20 november 2009 16:35


 

Bunny and me :)

  

Dregglar ..

  

Turtle & me :D (hittade den på hotellet) skulle gå och lämna den i havet trodde att den kommit fel .. men då börja några retards skrika att den inte kan simma och att den kommer dö i vattnet .. haha oops!

Av Nathalie Nguyen - 20 november 2009 16:06

  

 

 

 

Dagens:
Humör: Arg pga av idiot läraren

Frisyr: Utsläppt

Klädsel: jeans & någon blå tröja från gina & adidas tröja

Beroende: mat

Bästa serie: vårsta bästa år

Smink: fondation & puder.
Skor: svarta stövlar

Frukost: ingen

Planer: sova

Låt: ingen idag

fundering: SOVA!!

saknad: Ingen! :)

Av Nathalie Nguyen - 20 november 2009 15:59

Ringde på hos sitt offer Polisen utreder den brutala våldtäk

Ringde på hos sitt offer Polisen utreder den brutala våldtäkten som inträffade i det här huset i går eftermiddag. Gärningsmannen som attackerade den gravida kvinnan uppges vara mellan 25 och 35 år gammal

Den höggravida kvinnan var ensam hemma när det ringde på dörren.

Sekunden senare blev hon våldtagen på sitt eget hallgolv – av en främling.

I natt vårdades hon på Södersjukhuset i Stockholm.

Kvinnan är i 20-årsåldern. Det hade precis hunnit bli mörkt när det ringde på dörren hemma i lägenheten i ett bostadsområde i Haninge söder om Stockholm i går eftermiddags.

I dörröppningen stod en okänd man.

Knuffar in henne

– Han frågar efter en person och kvinnan svarar att det inte är någon som hon känner till. Jag vet inte om han på det sättet fick reda på att det inte fanns någon mer där inne, säger Christina Ekström, stationsbefäl vid Haningepolisen.

För det är då han knuffar in henne i lägenheten och våldtar henne på hallgolvet.

Direkt efter överfallet ringde hon sin man och han larmade sedan polisen

.
Av Nathalie Nguyen - 20 november 2009 14:48

Lagar Tacos nu hihi! :) sugna?

Av Nathalie Nguyen - 20 november 2009 14:44

Pratade med CSN jag ska inte betala min skuld som jag fick pga av indraget CSN bidrag, när jag börjat sköta mig igen så drar dom bara av skulden! :) haha tack för att du skrev på mig mamma när du inte visste något!!

  

Av Nathalie Nguyen - 20 november 2009 14:40

Hallå! ;D

Kom hem för några timmar sen eftersom att våran lärare än en IDIOT rent ut sagt! Jag och sandra kom några minuter försent till lektionen och sen hittar vi inte klassen någonstans!! vi letade igenom alla våra klassrum och hittar ingen människa i klassen eller läraren idiot EVA. Sedan messar jag Lollo för att fråga vart dom är, då är dom tydligen på väg till ÄLVSJÖ MÄSSAN! GREAT ASSÅ! Utan att informera klassen 1 vecka eller några dagar innan så drar hon iväg med klassen till ÄLVSJÖ mässan. Och enligt henne var det en "överaskning" för att vi inte brukar komma till studiebesöken .. MEN VI FÅR FÅTT VÄLJA OM VI SKA JOBBA I BOKEN, ELLER GÅ PÅ BESÖK. Även att vi inte följer med på hennes studiebesök som klassen somnar på är hon skyldig till att informera oss så att vi vet! Jälva idiot.

Av Nathalie Nguyen - 20 november 2009 08:18

Dålig update jag vet! Men när jag kommer hem efter skolan lovar jag på update!!

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards