Alla inlägg den 14 november 2009

Av Nathalie Nguyen - 14 november 2009 23:53

Ska lägga min i sängen och mysa med bebi sedan sova! :)

God natt så hörs vi imorgon efter att jag vaknat!


Sov gott bitches! :)

    

Bjuder på ännu mer bilder! :) snäll jag är.

Av Nathalie Nguyen - 14 november 2009 23:45

Grekland 08

  


 


  

Av Nathalie Nguyen - 14 november 2009 23:41

Men det gör ingeting att det regnar fast det är irriterande för jag och min baby drar endå till Egpyten om 1 månad!

Wiha!!

        

Avis eller? ;)

Av Nathalie Nguyen - 14 november 2009 23:26

Hallå!

Herregud vilket väder det är ute fy fan vad det regnar det är helt sjukt! hellre SNÖ än REGN asså. Jag gick ner mot stationen 22.20 för att möta älsklingen som kom från jobbet patten kunde tyvärr inte skjussa hem honom idag så han fick ta tåget från märsta var i stationen ca 22.50 och då kom bebis med tåget. Sen promenerade vi hem i regnet igen och kom precis in genom dörren typ. Min jacka är helt dyngsur av allt regn och mina byxor är blöta upp till knäna & mina strumpor är helt blöta herregud! Tur att canada goose jackan inte drar åt sig vatten tillskillnad från älsklings fjällräven som verkligen drar till sig vatten! Ser ut som att han duschat med jackan på sig. Tyson ligger här på sin filt och tvättar sig för han blev så blöt av regnet haha stackars liten! plus att han är jävligt förskyld hans snor bara rinner ur nosen hela tiden! Och han är slemmig i halsen stackars lilla pluttinutti bebisen.

    

Åhh värme Turkiet .. <3

Av Nathalie Nguyen - 14 november 2009 20:31

Av Nathalie Nguyen - 14 november 2009 20:30

What comes around goes around

  

Av Nathalie Nguyen - 14 november 2009 18:56

Senin iårenç salak, orada ne kadar iårenç ve kirli, benim gözde olan herhangi bir kelime vardir. Seni arkadaşim saniyordum ve siz şimdi ne bir lanet iyi zaman yapmiş benim durum ama hayir, görünüşte deåil, aksi takdirde uslu olmazdi anlaşilmaktadir. Eåer, benim koltuk vardi, ama durum saygi vardi it doesn't sen. Garip mazeretler çok üzerinde yapmak bile görünüyor saå bulacaksiniz, ve ben bir sürü mazeretler bulmak şikayet! Tek bir bahane bulmadim, ama ne istediåiniz ve Umurumda deåil inanmak için cehennem olsun. Ciddi, ne kadar aşaåi düşmek için kelime bulmak, sana doåru zaman yoktur ve arkadaşim yerde deåilsin..Skrikandes

Av Nathalie Nguyen - 14 november 2009 18:19

Nu är vi mätta och belåtna som fan! wiho skit gott med pizza, eller vad tycker ni? Jag tycker det är något av det bästa som finns, men Mc donalds är godare än pizza haha! Flört

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards