Alla inlägg den 15 november 2009

Av Nathalie Nguyen - 15 november 2009 23:23

GOD NATT!Skrattande

  

Av Nathalie Nguyen - 15 november 2009 23:21

Ska ni vaccinera er mot svininfluensan?Flört

  

Av Nathalie Nguyen - 15 november 2009 23:14

Halloj! :)

Har legat i sängen med min baby och bara myst hihi .. rawr!! tittat på lite filmer osv, vad ska man annars göra en söndags kväll? söndagar är nog dom värsta dagarna på veckan + måndagar när alarmet på telefonen ringer och man vet att man måste upp! Oftast brukar jag snozza flera gånger och ibland hinner det till och med att jag stänger av alarmet i sömnen!Förvånad. Det är absolut inte med meningen men sånt händer ibland .. nästan för ofta! men ibland så är man ganska trött på livet eller vad säger ni gott folk? Imorgon är det helvettes skola fy fan för jälva idiot skolan! mitt sista år och jag längtar verkligen som fan efter STUDENTEN så jag slipper skolan asså. Men imorgon är det en tidig dag med få och ruttna lektioner det gör ingeting! :) höhö.


Tror Tyson måste ut och bajsa går ut på sista rundan sen säger jag god natt för mig och baby!

Juste, såg ni PARADISE HOTEL? haha herregud! längtar redan tills imorgon för det andra avsnittet. Jackie haha rolig människa asså!Skrattande

  


Sov gott alla haters! :) vi hörs imorgon. PussKyss


Av Nathalie Nguyen - 15 november 2009 21:27

Vet ni vad det är för dag idag? DET ÄR BARA 1 MÅNAD KVAR TILLS VI DRAR TILL EGPYTEN! FY FAN VAD JAG LÄNGTAR ASSÅ! 4veckor kvar tills Egypten men endast 3 veckor kvar i skolan för mig eftersom att jag åker innan "jul lovet" som börjar den 22a december, tycker det är sjukt att lovet börjar så sent känns som att dom flyttar fram lov dagen 1 dag för varje år som går? eller har jag fel?Skrikandes


    

Av Nathalie Nguyen - 15 november 2009 21:22

Jag och baby var precis ute med Tyson på hans sista runda för ikväll, vi ska lägga oss lite tidigare idag eftersom att imorgon är det skola för mig och älskling ska jobba. Okej han börjar klockan 16.00, han har som sagt tagit ett "sabbats år" för att han ska jobba istället. Han fick ju ett nytt jobb som hos SECURITAS och jobbar där! och det går skit bra för honom så jag tror inte att han kommer börja skolan igen sen efter sabbatsåret.


Jag har så jävla ont i magen av allt godis,choklad och chips jag åt nog lite för mycket än vad jag skulle känns det som nu efter en stund .. fy. Men å andra sidan så känner jag på mig att jag kommer bli hungrig igen om en stund, jag vet inte varför men på senaste tiden blir jag hungrig kort efter att jag ätit som en gris. Bra ämnesomsättning har jag! :) jävligt glad för det. Flört

Av Nathalie Nguyen - 15 november 2009 21:21

Paradise hotel

Svensk realityserie från 2009. Säsong 1. Avsnitt 1 av 40. Den nya upplagan av Paradise Hotel kommer inte att göra någon besviken. Fåfänga, girighet, lust, frosseri, avund, lättja och vrede - de sju dödssynderna - är huvudingredienserna i årets omgång. Det djävulska spelet börjar direkt när de elva förväntansfulla och tävlingsinriktade deltagarna möts för första gången. I premiäravsnittet får deltagarna träffa varandra för första gången på lyxiga Paradise Hotel i natursköna Costa Careyes i Mexiko. Lögnerna radas upp redan från start, då gästerna är ivriga att börja spela spelet. Tjejerna spelar till exempel killarna ett elakt spratt som leder till striptease och en stå upp-show. Dessutom uppstår heta känslor mellan två deltagare redan första kvällen. De tar sig ett pooldopp i skydd av mörkret och beger sig sedan raskt till rummet för lite mysigt samkväm. Men Paradise Hotel har inte bara våra deltagare som gäster - husets alla kameror följer varje steg de tar.

Av Nathalie Nguyen - 15 november 2009 19:03

Kvällsmys till GOSSIP GIRL :)


Hittade massor i skåpet hemma hihi ..

    

Av Nathalie Nguyen - 15 november 2009 19:02

Detta var min och min brors middag igår! :)

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards