Alla inlägg den 16 november 2009

Av Nathalie Nguyen - 16 november 2009 22:20

Mmmmm.. choklad

  

Av Nathalie Nguyen - 16 november 2009 22:16

Kommer inte blogga något mer förren imorgon för snart när älskling kommer hem ska vi ha mys ett tag.. så jag bloggar imorgon före skolan om jag hinner annars blir det när jag kommer hem!


Juste en lärare hatar våran klass för ibland kommer inte ens hälften till hennes lektioner pga av att vi gör samma saker på denna lektion som vi gjorde i 2an bara att denna lektion heter något annat? haha värt.. dum planering av skolan!:) skyll er själva .. ni som fuckar för oss.

      

Sov gott haters jag vet att ni älskar mig! :D

Av Nathalie Nguyen - 16 november 2009 22:12

Tittar på Paradise hotel hihi bästa! Baby och Patrik åker snart hem från jobbet så älsklingen är vid min sida om ca 20 minuter! :) great.Skrattande

Imorgon är det HÄLSO-SKIT-PEDAGOGIK, ska jag gå till lektionen och lyssna på den manipulerade häxan? hmm vi får se om jag vill gå upp imorgon på morgon .. till och med min mentor vet om att jag inte går på hennes lektioner för att när vi började sa häxan att vi inte kommer bli godkända. Känns ju värt att gå dit då eller hur? Om jag går till ska jag fucka livet ur henne .. hon gav inte ens oss läroböcker när vi kom in i gruppen! utan hon kopierar upp 40 sidor från boken varje gång man har lektion med henne, hur normalt är det? Tror hon inte att man bajsar snett på hennes papper.. jag gör det iallafall! Skrattande

Av Nathalie Nguyen - 16 november 2009 21:45

Mamma till en mördare

Svensk dokumentärserie från 2009. Avsnitt 1 av 3. I juli 2002 hamnar bröderna Kent och Thomas Bergström i bråk och det hela slutar med att Thomas hugger ihjäl sin bror Kent. Den dagen förlorade mamma Leila Larsson båda sina barn. Programmet följer familjens vardag efter att Thomas släppts ur fängelset, och är med när de för första gången tillsammans besöker Kents gravsten. Även 22/11.


Jag har missat halva programmet! så jälva irriterande jag hoppas på repris asså. "Thomas" bor ganska nära mig såg jag på tvn.. läskigt. Jag hörde i somras om att det finns en man här i SALABACKE som mördat någon men har inte brytt mig, men jag tror det är denna kille! Han har sonat sitt brott .. han verkar inte farlig iallafall!!

Av Nathalie Nguyen - 16 november 2009 21:29

Har du kysst någon idag? Ja, älskling:)

Har du haft sex idag? Nej.
E du i ett förhållande? Japp.
När går gränsen vid otrohet? Puss på mun 
Är du romantisk? Ja.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja.
Har du nångång slagit någon? älskling, på skoj!
Har du lekt med någons känslor? näe.
Länge höll ditt längsta förhållande? är i ett förhållande, snart 11 månader

Hur länge var ditt kortaste? 6 månader

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej haha?

Är du en bra pojk/flickvän? Hoppas jag!:) fråga bebis!
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Älskling

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Älskling, vem annars?

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nej haha 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mami 28, papi 27, men dom är skilda sen 2 år tillbaka ungefär.

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Jag tänder inte på tjejer .. och lillbror är för liten för att ha tjej! haha..

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Inte på armen, men kanske på ett ställe som är mindre synligt än armen!

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat.

CSI

Av Nathalie Nguyen - 16 november 2009 21:20

God kväll!

Har bara legat i sängen och tittat på tv tittade lite på "ullared" men jag blev så jälva trött att jag somnade och vaknade med att älskling skickade flera sms att han skulle jobba tills klockan 22.00 iställer för 21.00 sedan åker han och Patrík hem tillsamans, det var Patrik som skulle jobba tills 22.00 istället .. skulle baby sluta nu skulle kan få vänta på tåger som går 22.31 och inte 21.31 eftersom SJ har vissa problem .. stora jävla problem! en anning irriterande att deras tåg inte kan åka noramalt men vad ska man göra åt saken guys?Skrattande Så då kunde han lika gärna stanna och jobba 1 timme till med Patrik och komma hem tidigare än att ta tåget great!


Var precis ute med Tyson och han bajsade och kissade igen som han gjorde när jag var ute med honom vid 17.00 tiden! så nu behöver han inte gå ut något mer för ikväll eftersom han gjorde allt kan skulle! as bra höhö.

Just nu visas CSI på kanal 5! :)



Av Nathalie Nguyen - 16 november 2009 18:13

Jag har så tråkigt så jag bjuder på lite bilder ..

                

Av Nathalie Nguyen - 16 november 2009 18:11

Paradise hotel

Säsong 1, avsnitt 2
Svensk realityserie från 2009. Singelkillen får välja en av tjejerna att gå på massagedejt med. Han får också immunitet med en twist i den kommande parceremonin. Han får välja att spela säkert eller taktiskt. Killarna bildar en pakt för att få ut en av deltagarna. Men tjejerna tänker göra allt för att omkullkasta deras planer. Del 2:40.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards