Alla inlägg under november 2009

Av Nathalie Nguyen - 21 november 2009 16:37

Fan vad tråkigt jag har älskling är på jobbet och kan kanppt messa mig bara typ när han har rast men ikväll kommer han säkert kunna messa mig lite mer än vanligt hoppas jag. Bror min är ute och kommer inte hem förren om ca 50 minuter han spelar fotboll egentligen skulle han kommit nu men nej nej!Tungan ute Han skulle köpa mat idag till oss för baby jobbar och varken jag eller min bror vill laga mat .. orka diska *puuhh* så det får bli att han köper donken!! Mums!


  

Av Nathalie Nguyen - 21 november 2009 15:34

Real housewives of Orange County

Amerikansk realityserie från 2006. Avsnitt 7. Jo och Slade har fortfarande problem i förhållandet, medan Shane förbereder sig inför studiestarten.

Av Nathalie Nguyen - 21 november 2009 15:26

God morgon!

Vilken härlig dag det är idag! Sol och ganska varmt ute så att man inte fryser, sjukt november väder och jag får säga det själv! :). Baby kom hem ca 05.00 imorse från jobbet och nu är han där igen han började för 1 timme sen han jobbar tills 15.00 imorgon alltså ett 24 timmars pass sjukt jobbigt .. men det är OB hela vägen så det är bara bra för honom! Dålig bloggning igår kväll jag vet men jag somnade för baby inte var hemma då är det ingen ide att vara vaken hehe.. vi gjorde pannkakor idag till lunch innan han skulle röra sig mot jobbet gudomligt gott! :)

  

Av Nathalie Nguyen - 20 november 2009 16:35


 

Bunny and me :)

  

Dregglar ..

  

Turtle & me :D (hittade den på hotellet) skulle gå och lämna den i havet trodde att den kommit fel .. men då börja några retards skrika att den inte kan simma och att den kommer dö i vattnet .. haha oops!

Av Nathalie Nguyen - 20 november 2009 16:06

  

 

 

 

Dagens:
Humör: Arg pga av idiot läraren

Frisyr: Utsläppt

Klädsel: jeans & någon blå tröja från gina & adidas tröja

Beroende: mat

Bästa serie: vårsta bästa år

Smink: fondation & puder.
Skor: svarta stövlar

Frukost: ingen

Planer: sova

Låt: ingen idag

fundering: SOVA!!

saknad: Ingen! :)

Av Nathalie Nguyen - 20 november 2009 15:59

Ringde på hos sitt offer Polisen utreder den brutala våldtäk

Ringde på hos sitt offer Polisen utreder den brutala våldtäkten som inträffade i det här huset i går eftermiddag. Gärningsmannen som attackerade den gravida kvinnan uppges vara mellan 25 och 35 år gammal

Den höggravida kvinnan var ensam hemma när det ringde på dörren.

Sekunden senare blev hon våldtagen på sitt eget hallgolv – av en främling.

I natt vårdades hon på Södersjukhuset i Stockholm.

Kvinnan är i 20-årsåldern. Det hade precis hunnit bli mörkt när det ringde på dörren hemma i lägenheten i ett bostadsområde i Haninge söder om Stockholm i går eftermiddags.

I dörröppningen stod en okänd man.

Knuffar in henne

– Han frågar efter en person och kvinnan svarar att det inte är någon som hon känner till. Jag vet inte om han på det sättet fick reda på att det inte fanns någon mer där inne, säger Christina Ekström, stationsbefäl vid Haningepolisen.

För det är då han knuffar in henne i lägenheten och våldtar henne på hallgolvet.

Direkt efter överfallet ringde hon sin man och han larmade sedan polisen

.
Av Nathalie Nguyen - 20 november 2009 14:48

Lagar Tacos nu hihi! :) sugna?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards