Alla inlägg under november 2009

Av Nathalie Nguyen - 17 november 2009 19:57

Kom precis hem från ICA köpte lite godis tills imorn ;P och just nu laddar jag ipoden så den har batteri tills imorgon med!:D man fick ha musik så länge det inte störde dom andra så det var skit bra! :) jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för mig och även dom andra i min klass.


Ikväll är det D.P :D WOHO!

  

Jag och Tiger dom vi döpte honom till på hotellet i somaras(turkiet)

Av Nathalie Nguyen - 17 november 2009 19:54

Hallå! :)


Tittade på en film med älskling som han fått av Patrik

Skit bra film verkligen

Av Nathalie Nguyen - 17 november 2009 16:21

Kom på att jag måste skicka in FULLMAKTEN till Detur.. ska nog gå ner till ica snart och göra det! :)

  

Av Nathalie Nguyen - 17 november 2009 16:13

Kom precis hem från skolan var hos Sandra en stund och tog det lungt! :D Vi åt en varsin pizza hos hemma eftersom älskling fick gratis av "prima" (pizzerian) hans babas kusin som äger stället bra för oss vi blev mätta.. åt ju inte direkt skit maten i skolan TORRA POTATIS BULLAR. Efter att vi varit hos Sandra tåg vi tåget hem och sen buss till WILLYS för att möta upp mamma som var där och handlade hon köpte matsäck till mig inför imorgon när vi har Nationella prov i Svenska B.

  

Av Nathalie Nguyen - 17 november 2009 11:14

Snart ska jag och Sandra gå och äta lunch i matsalen .. det gör vi alltid på UF lektionerna CHILL! :)

    

Av Nathalie Nguyen - 17 november 2009 11:12

Publicerad: 2009-11-17

 

Normal textStor textExtra stor text

Vaccin till små barn stoppas

Förvirrade Tina Hyvönen med sonen Marcus, 11 månader, är för
Förvirrade Tina Hyvönen med sonen Marcus, 11 månader, är förvirrad av reglerna. Enligt Läkemedelsverket kan sonen vaccineras – men barnavårdscentralen stoppade vaccineringen i går.
När ska dom bestämma sig om vaccinet? inget av det läkarstyrlesen håller på med stämmer! det är helt sjukt hur dom ändrar sig hela tiden om åldern på vaccinet! :S Snart vill väll ingen vaccinera sig pga av dom.
Av Nathalie Nguyen - 17 november 2009 11:05

Halloj! :)

Jag kom precis till skolan för en stund sen jag missade "överraskningen" i skrivsalen det var någon som fick ett stipendium tråkigt .. så det var väll ingeting att missa egentligen haha. Nu sitter jag och Sandra helt själva i datorsalen medans alla andra ärthjärnor sitter i den andra som är helt fullproppad så det är skön att vi har den för oss själva haha! Vi ska egentligen jobba med UF kanske börjar snart men det var inte så mycket som vi skulle göra. Gjorde precis en utvärdering vet inte varför vi skulle göra den men jag gjorde den iallafall! :D Glad

    

Av Nathalie Nguyen - 16 november 2009 22:20

Mmmmm.. choklad

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards