Alla inlägg under november 2009

Av Nathalie Nguyen - 18 november 2009 22:38

För det ska inte jag!! :)

  

Av Nathalie Nguyen - 18 november 2009 22:28

kendiniz gidip asmak lütfen ya .. hayat olsun yalan durdurmak

 

Sitter och gör absoslut ingeting älskling jobbar och jag har tråkigt. Har bara varit ute med Tyson och tjaffsat med mamma om att hon vill att jag ska ta vaccinet fast jag inte vill och jag kommer inte ta det heller. Folk blir så rädda och bara skrämmer upp sig själva helt onödigt. Man kan lika gärna dö i en vanlig influensa och det dör fler i den. Men folk förstår verkligen inte haha sjukt.

 

Böylece neredeyse sizin için utaniyorum utanç verici vardir! Zavalli, zavalli adam .. you bile gerek yok bir şey söylemek gerek!

  

Av Nathalie Nguyen - 18 november 2009 18:47

NÄR BABY SKULLE BLI UPPHÄMTAD AV PATRIK PÅ CENTRALSTATIONEN I UPPSALA, VAR PATRIK INNE PÅ PRESSBYRÅN PÅ STATIONEN I UPPSALA OCH DÅ KOM DET IN 3 ST RÅNARE OCH DOM FICK MED SIG CIGARETTER OCH PENGAR, MER VET JAG INTE. ÄVEN PATRIK BLEV BESTULEN PÅ PENGAR OCH PLÅNBOK .. RÅNARNA ÅKTE IVÄG I EN STULEN BIL. JAG ÖNSKAR ATT JAG VARIT DÄR OCH STÅTT UTAN FÖR HADE SLÄPP TYSON PÅ DOM .. TYSON HADE FLIPPAT TILL MAX OCH KNULLAT DOM UPP OCH NER!! JÄVLA AMATÖRER.. ANTAGLIGEN FRÅN GOTTSUNDA ... PINSAMT

Av Nathalie Nguyen - 18 november 2009 18:27

TACK SÅ MYCKET FÖR RÄKNINGEN SOM JAG FICK PÅ 1550 KR! VART PLUSSADE NI PÅ DESSA 500KR? NÄR STUDIEBIDRAGET ÄR 1050? fuck äckliga CSN ..

Av Nathalie Nguyen - 18 november 2009 17:53

DET GÅR INTE ATT RINGA ELLER SMSA SOM DET GJORT PÅ FLERA TIMMAR .. DET ÄR EXAKT SAMMA PROBLEM SOM VAR FÖR 2 VECKOR SEN! DOM FUCKAR ALLTID JÄLVA IDIOTER!!!

  

Av Nathalie Nguyen - 18 november 2009 15:52

När vi tog tåget på morgonen till skolan så gick på 2a vagnen för att det var hundvagnen. Och människor är vädligt lata som inte kan gå längre bak i tåget där det finns hur många platser som helst!! Dom behöver inte gå och sätta sig i hundvganen för att dom inte orkar gå till respektive vagn där dom borde sitta, när man inte har en hund går man inte och sätter sig i hundvagnen där det endast finns ett fåtal platser! Det är inte som att JAG  går och sätter mig i vagnarna som man INTE FÅR HA HUND I bara för att jag inte orkar gå till HUNDVAGNEN.

Men jag ska komma till saken och berätta vad som hände idag.


För det första så var jag så jävla irriterad på människor som ska sätta sig i hundvagnen så jag nekade ALLA som frågade om det var "ledigt" på stolen bredvid och sa även att det är en hundvagn! Och sedan så gick alla förbi och fortsatte bakåt till nästa vagn. Tåget börjar rulla och stannar i knivsta så kommer det en otrevlig bitter fitta som kliver på tåget. Hon frågar om det är ledigt vid mig och jag svarar NEJ JAG HAR EN HUND HÄR OCH HAN GILLAR INTE ANDRA MÄNNISKOR. Då börjar hon gå och svarar surt "SKA JAG BEHÖVA STÅ UPP FÖR ATT DET ÄR EN HUND DÄR?" sedan kommer hon tillbaka och ba  "NU SKA JAG SÄTTA MIG DÄR! HAR DU BETALAT FÖR DEN PLATSEN ELLER"

Då svarar jag tillbaka " NEJ MEN DET ÄR EN HUNDVAGN  FATTAR DU ILLA? OCH DU SKA INTE SITTA HÄR FATTAR DU DET?" då flyttar hon på min påse och sätter sig där .. herregud vad jag var nära på att örfila henne ..


RESKEPTERA ATT MAN INTE SÄTTER SIG I EN HUNDVAGN NÄR DET FINNA CA 10 VAGNAR TILL FÖR ER UTAN HUND SOM VI MED HUND INTE FÅR SITTA I! Hoppas du går på tåget imorgon din jälva bitter fitta .. då ska du få se! :)

Av Nathalie Nguyen - 18 november 2009 15:50

För inte så länge sen så låg tele2 COMWIQ's hela jälva nät nere över hela Svergie. Och nu går det inte heller att smsa eller ringa! :S vad fucking håller dom på med? jälva idioter!!

Av Nathalie Nguyen - 18 november 2009 15:43

Hallå!:D

Inte så mycket bloggning igår kväll va? nej jag vet jag var så jävla trött så jag somnade!

Idag hade vi NATIONELLA PROV I SVENSKA B, jag kan säga att det var ett helvette och det gick skit, hur ska man kunna skriva en " krönika " på 500-800 ord? när en krönika är kort? aja som sagt det gick inte bra och jag skulle bli väldigt chockad om jag skulle få ett godkänt betyg på detta moment.


Älskling är på jobbet och jag längtar tills han kommer hem.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards