Alla inlägg under november 2009

Av Nathalie Nguyen - 21 november 2009 23:04

Stjärntecken - 1991-12-21 - Skytten

Skytten (22/11--21/12)

Bra egenskaper: Optimistisk, öppen, anpassningsbar och bra omdöme.

Dåliga egenskaper: Överdriven, rastlös, vårdslös och ansvarslös.

Av Nathalie Nguyen - 21 november 2009 22:53

Tintin : Tackar så mycket, det värmer!:)

Bea : Ja men det är inte så farligt! absolut inte. Det är fler människor som dör i en vanlig influensa än dom som kommer dö nu eller redar har dött. Oftast har det varit en bakomliggande sjukdom som gjort av dom dött!
Tackar! :D

Av Nathalie Nguyen - 21 november 2009 22:37

  

Av Nathalie Nguyen - 21 november 2009 22:28

Med tanke på innehållet i svinsprutan, den innehåller adjuvans, skvaler och kvicksilver i såna höga doser att man skulle kunna dö. Flertalet av dom som dött "av svininfluensan" har fått vaccinet! om man inte tar spruten så kan man få svinis, och då kommer du bara ligger med ca 38 graders feber, huvudvärk, halsont och hosta i ett par dagar, sen är det klart! :).

Vaccinet är inte ens godkänt egentligen, det är hetsframtaget, stressat igenom tester osv. Först fick INGA under 18 år ta det, sen såg dom att så få ville ha skiten, så dom beslutade att sänka till 5 år. Sen var det fortfarande inte tillräckligt bara för att Sverige köpt hem SÅ mycket vaccin. Så regeringen sänkte till 6 månader.
Men observera att läkare och sjukvårdspersonal i många fall avsäger sig vaccinet, de vill inte ha det. Varför? - de vet innehållet och riskerna med det.
Att ta det är frivilligt, inget tvång. Man kommer inte heller kunna sätta dit/nita läkemedelsverket om nåt oförutsett händer, t.ex skador, men eller död.

Av Nathalie Nguyen - 21 november 2009 22:04

Haha kameran dog så nu laddar jag batterierna.. var precis ute med Tyson på en runda han kissade bara men vägrade bajsa så jag går väll ut om någon timme med honom och förhoppningsvis bajsar han då.

Förhoppningsvis byter Väsbyhem låset på dörren på onsdag!! Om det har kommit men det tror jag för snubben som baby pratade med sa det! :) wiho. Fan all mat som finns i lägenheten måste vara rutten eller aa frukt och sådant.. Polisen får ersätta det direkt så fort vi satt våra fötter i lägenheten.

  

Av Nathalie Nguyen - 21 november 2009 21:00

Fan vad boring jag har, Tyson ligger bredvid mig och sover och jag sitter här och gör nada! Började sminka mig för att jag har så tråkigt älskling kommer ju inte hem förren imorgon och det suger verkligen hårt! Fy fan för 20 timmars pass .. visst det är bra med cash OB tillägg hela vägen men det suger ju att jag blir left alone. Jag kanske plattar håret för jag har så tråkigt? Inte för att jag behöver det men endå.

  


Av Nathalie Nguyen - 21 november 2009 16:41

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards