Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Nathalie Nguyen - 1 mars 2010 23:04

                

Av Nathalie Nguyen - 1 mars 2010 22:58

Sitter vid datorn samtidigt som jag messar med pernilla :] är jävligt trött idag.

Imorgon måste jag ner till stan för att teckna ett abonnemang åt min lillebror i mitt namn eftersom han icke är 18år. Han ska ha en ful IPHONE .. så himla onödigt tycker jag.

 

  

mhhhmmmmmm .. GREEN GARDENS pannkakor!



Av Nathalie Nguyen - 1 mars 2010 22:21

  

Av Nathalie Nguyen - 1 mars 2010 22:17

Bara skit på tvn som vanligt, varför kan dom aldrig visa några bra filmer? Blir så trött av att det inte finns något att kolla på .. därför sitter jag här istället :)

Älskling ligger i sängen och kollar på något .. men jag orkar inte vänta mig om.

Tror jag ska ta en paus i bloggandet och gå på toaletten :D  


Av Nathalie Nguyen - 1 mars 2010 22:07

Jag har bestämt mig - det bli en full spruta igen! Alltså 1 ml , kör på det och det blir bästa! Då kommer jag bli riktigt nöjd och få det resultatet jag ville ha.

Funderar på att klippa topparna en gång till efter att jag slingat imorgon men vi får se hur jag gör.


Vill göra en börstförstoring .. haha men det får man nog ta nästa år^^

Men jag ska ha en kupa som passar mig, jag vill icke se ut som kissie!

Av Nathalie Nguyen - 1 mars 2010 21:57

..att ligga i en hotell säng & att vara brun!

  

Av Nathalie Nguyen - 1 mars 2010 21:14

På fredag ska jag på återbesök hos läppdoktorn Nathalie :) http://www.adamocheva.com/. Ska nog fylla 1 ml till känns som 0,5 ml blir för lite.

Jag älskar fina fylliga läppar & snart är mina perfekta :D wiho!


  

Av Nathalie Nguyen - 1 mars 2010 21:06

Haha allt är klart med min slingnig jag är inte 100% nöjd så därför köpte jag slingnings färg tills imorgon, ska låta håret vila 1 dag haha! Mitt hår tål ju eftersom jag nästan aldrig färgar eller bleker :D bästa.


Har insett att min vän Sandra hade rätt om att jag passar mest som ljus hårig! Så nu kör vi bara på det och det gillar jag :). Så imorgon hoppas jag på att jag blir nöjd, och sen låter jag håret va ett tag. Allt blev ju inte slingat för att håret där under stoppade jag undan för att det inte fanns mer plats i hålen ;P Men jag får slinga det lilla med folie imorgon och låta resten vara i mössan :D Men det ser endå inte dåligt ut, Men jag är endå inte nöjd .. jag är så jälva petig det som är grejen ;P.

Fan vilken tid det tog att få ut håret ur alla små hålen på sling mössan, mitt hår är ner till rumpan + att jag har ganska mycket hår fast det inte är tjock ;P . Tog nästan 1 timme för mig och baby att få ut håret ut genom hålen haha.



Ovido - Quiz & Flashcards