Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Nathalie Nguyen - 7 mars 2010 22:32

  

Hennes storlek vill jag ha :)

Av Nathalie Nguyen - 7 mars 2010 22:23

Ska gå och kissa sen ska jag lägga mig i sängen för att titta på tv en liten stund! Får inte glömma att sätta alarm på telefonen ;P annars kommer jag inte vakna imorgon!

Ska även kolla mitt nya schema på skolans hemsida eftersom imorgon gäller det nya!

 

HAHA såg mitt schema! Så onödigt som det redan varit att komma till skolan och ens vara där, detta schema är 100000000000000 gånger onödigare!!

 

  

Sov gott : ) vi hörs imorgon!

Av Nathalie Nguyen - 7 mars 2010 22:08

Sitter och läser massor med bloggar och dricker coola, finns inget godare!! eller ja inte vad jag kommer på nu. Har varit ute med Athena och låtit henne bajsa och kissa! Kissa gjorde hon inte för att hon läckte 2 stora pölar hemma istället : ) fy för henne!

Fan alltså hon är så jälva stark!! Måste vara den nya maten hahaha! plus att vi leker med hennes drag leksaker hela tiden!

 

Imorgon börjar skolan igen! ohh jag har ingen lust asså! Haha men är tvungen fick ju 1 veckas extra lov av SJ ;P. Men det är bara 2 veckor skola sen den 22a Mars går vi ut på praktik i 5 veckor! :)

 

  

Av Nathalie Nguyen - 7 mars 2010 22:06

    

Svullnaden har fortfarande inte gått ner helt : )


Av Nathalie Nguyen - 7 mars 2010 22:04

2 dagar efter 2a förstoringen : ) Lite mindre är dom IRL!

  

Av Nathalie Nguyen - 7 mars 2010 22:02


Läpparna innan förstoringen : )

  


  

Av Nathalie Nguyen - 7 mars 2010 20:51

Jag ska beställa en hemmabioanläggning till min baba nu ..

 

Brb ..  

Men innan det släpper jag av ett inlägg i hemliga bloggen :)

Av Nathalie Nguyen - 7 mars 2010 20:47

Är helt nyduschad och klar inför kvällen : ) , vi firade pappa med några presenter och daim tårta! Och det uppskattades av honom : ) han blev glad! När vi hade fikat klart så tog jag mig en varm dusch och det var så nice!

 

Nu har jag smörjt in mig med kokos bodylotion, krämade in mig överdrivet mycket! Det är faktiskt ett måste just nu! Färgade även precis klart mina ögonbryn, ja jag vet att jag färgade dom för några dagar sen! Men färgen bleknar så jälva snabbt på mig . Har tvättat ansiktet med rengöringskrämen och duttat ansiktsvatten : ) Imorgon blir den en peeling kräm + rengöringskärm + ansiktsvatten!

 

Jag har även städat mitt skrivbord som såg ut som ett bombnedslag!! Haha fan vad vi hade kastat grejer överallt!

 

Jag luktar såå gooott.. KOKOS LOTION 

Ovido - Quiz & Flashcards