Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Nathalie Nguyen - 6 mars 2010 22:04

God natt sötnosar och dröm sött ikväll för det ska jag göra! :)

  

Dröm om mina säxy lipppppppppppppppppppppppppppps.

Ska puussssssssssssssa på bebis nu :)


Av Nathalie Nguyen - 6 mars 2010 22:00

Nu ska jag klä på mig och Athena ska få äta sin mat och dricka sitt vatten, sen tar jag och baby en sista runda med henne :) klockan börjar bli mycket och jag vill krypa ner i varma sköna sängen .. och ta lite nässpray  .


IM ADDICTED TO NÄSSPRAY!! Har varit det sen december;P

Använder 1 sprayflaska i veckan ibland mer! visst är det illa?

Men jag kan tyvärr inte sluta .. inte än iallafall :)


Hör att Athena slukar upp maten från skålen och det betyder att vi måste ut :)

Annars bajsar hon :D :D :D :D mumsigt va? Ibland när hon skiter inomhus så äter hon upp sitt skit .. det är ju bra att hon städar efter sig!! Haha skoja .. det är ju hur äckligt som helst! Tänk om jag skulle bajsa och sen plockar jag upp det från toaletten och äter upp det? Skulle bli hur sjuk som helst! hahahah


  

Av Nathalie Nguyen - 6 mars 2010 21:58

Haha sådär illa ser det faktiskt inte ut! den där nålen är ju helt inne i läppen haha :|

  

Av Nathalie Nguyen - 6 mars 2010 21:56

Nu har vi badat och det var skööönt!! så varmt jag var ju typ iskall från att vi kom hem från bion :) Har precis ätit en kvällsmacka med ost på mummmms kan jag ju säga! Och nu dricker jag min fanta (;

 

Vad ska ni göra denna lördagskväll? :)

 


Av Nathalie Nguyen - 6 mars 2010 21:13

  

Nu har jag tvättat bort allt smink med rengöringskrämen och duttat på ansiktsvatten, spillde ut lite på golvet haha :L ansiktsvattnet tar slut snabbt ju! Det är halva flaskan kvar, fast jag har ju haft den ett tag :) plus att man använder den morgon/kväll.

VEM VILL INTE HA ETT FRESCH ANSIKTE??!?!?! .. kanske inte om du är ett jälva ansikte.. oooooooooooooooooond rakt igenom ibland!!

 

Nu ska jag göra ett toalett besök och efter det ska jag och älskling ta ett varmt bad!

Det var okej med vårjacka och tygskor på dagen - men när vi skulle hem från bion frös jag typ arslet av mig!!!!!! fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, när snön ska bort kommer vi kunna bada i den :) FLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!! som SMHI SAGT!! det är ju lite knas i betongen eller hur ............................ PUSS OCH KRAM VI SES OM EN STUND :))))))))))))

 

Av Nathalie Nguyen - 6 mars 2010 21:09

Jag tycker att du kan gå och hänga dig själv och kväva dig själv med en hängpung :)

Låter inte det som en bra ide ditt lilla skank.. du borde skämmas!!

  

Gilla min nya hårfärg :)

Av Nathalie Nguyen - 6 mars 2010 20:48

Jag älskar att skriva i min hemliga blogg! Det är allt jag velat skriva här från första början. Men nu gör jag det i andra bloggen med massor av bilder! :)

 

Det kan inte bli bättre!

 

  

Av Nathalie Nguyen - 6 mars 2010 20:37

Nu ser mina läppar mycket bra ut :) fortfarande svullna men jag ser inte ut som första gången jag förstorade läpparna ;P Vill bara att vänster sida ska gå ner så att det inte ser konstigt ut, svullen på ena sidan men inte andra? hallå :D vad hände liksom? Men så kan det gå om det blir en liten ojämnhet - men inget jag dör av :D

 

Sooooo säääääxy med  fylliga och större läppar ;)

Glömde ta bilder från hur det ser ut idag, men jag lovar att jag tar bilder imorgon istället - måste endå ladda batterierna på kameran, batterierna dog igår på båda kamerorna!! Måste köpa en laddare till canon kameran och den tar mycket bättre bilder än vad olympus kameran gör! Bilderna blir så ljusa med olympus! :( Får se om jag orkar ta mig ner till CALES OLSSONS imorgon.

 

By the way så måste jag köpa en ny rouge iallafall, och det kan jag göra på gränby centrum .. det är lite närmare än stan. Men å andra sidan om jag väljer gränby centrum måste jag GÅ dit, väljer jag stan kan jag ta BUSSEN .. shiiit vilket dilemma jag har :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards