Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Nathalie Nguyen - 15 mars 2010 19:20

Imorgon ska jag egentligen fylla till läppen! Orkar jag?  typ inte .. vi får se om jag ringer och avbokar är helt död .. fan för förskylning!!!!!!!

 

Onsdag blir det skola iallafall! Missar ju torsdag eftersom jag ska till Årsta vårdcentral 10.30 och det är helt onödigt att komma till skolan och sen bara vända direkt för att åka tillbaka.

Slutar endå 11.30 Sedan klockan 13.00 har jag tid för en annan grej .. :)

 

  

Av Nathalie Nguyen - 15 mars 2010 19:14

Jag är trött .. jag mår illa .. jag har ont i huvudet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Leggingsen från ELLOS.SE sög!! Dom var skit stora haha!! Dom skickas tillbaka imorgon! Men linnet var däremot jätte bra! Tog en 36a den var lite stor, men det gör ingenting :)


  



dessa fick följa med mig hem från VILA .. dom passade :) & ett par lila sammets leggings från BIK BOK! IM HAPPPPPPY!!

  

Av Nathalie Nguyen - 15 mars 2010 15:20

God morgon & God eftermiddag!


Vaknade tidigt idag .. kan typ inte sova när jag är förskyld! Har varit vaken ett bra tag nu och jag är skit trött .. mår typ illa och har ont i huvudet!! :(

Ser helt svullen ut i ansiktet också haha .. its sucks att vara förskyld!

Kan inte andas heller :@ alltså genom näsan =)


Ska till ica en snabbis och hämta ut ELLOS paketet .. :)



Jag ska göra en sak på torsdag! Har möte först .. och efter det ska jag göra en hemlig sak som ni får se när jag är klar där! :D wiho.

Ovido - Quiz & Flashcards