Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Nathalie Nguyen - 5 mars 2010 22:24

  Börjar få ont i ryggen av att sitta här, så jag ska dra mig mot sängen strax :) jag är klar med min hemliga bloggningen i min hemliga blogg mohahah .

Kanske ni får tillgång till den en vacker dag? ;) time will tell   hähä.

Visst är jag ond? (; .. det är några stycken som har tillgång till den bloggen :D

Nyfikna va?   hihi.

 

Jag fick hem ett par shorts idag från H&M as snygga! Men jag ska skicka tillbaka dom för att ta en 36a istället för 34a. Skickar nog tillbaka dom imorgon :)

Så ser shortsen ut! Dom e ganska breda ner till så mina ben ser ut som tändstickor;P

  

                       

 

  

Min underläpp är större än vad den är på bilden :)

Nu ska jag sitta och pilla på mina sääxylippss

Så vi hörs imorgon babes :)

PUSS

Av Nathalie Nguyen - 5 mars 2010 22:07

Ska jag blogga lite i min hemliga blogg ..     

Av Nathalie Nguyen - 5 mars 2010 21:47

Åt precis middag för en liten stund sen!:) det blev Potatismos med kycklingköttbullar och brunsås mums! Jag diskade även idag (; höhö! Nu sitter jag här vid datorn och älskling ska kolla på "dödligt vapen 4" , skit tråkig film ingen jag vill se iallafall + att det är endå bara massor med skit på tvn idag som vanligt så man kan endå inte titta på något .. så därför sitter jag här och ugglar istället.

 

Lilla sötnosen Athena är jätte trött och ligger i våran säng och vilar. Hon har ju sin egna säng men ibland får hon sova i våran. Men absolut inte på nätterna, det är ett stort nej! Men med tanke på att hon är så liten så gör det ingeting att hon ligger bredvid oss en stund :)

 

Haha juste idag på tåget satte det sig en jätte trevlig kvinna i hundkupen med oss, Athena får alltid gå lös i hundkupen när vi sitter där inne för att man kan stänga kupen med dörrar. Så när kvinnan satte sig när vart hon helt galet glad och slickade och pussade på henne och hoppade upp i hennes knä och var bara överdrivet glad! Hon älskar människor det är typ det bästa hon vet! Hon är riktigt jälva folkkär och det är superbra. Men hon gillar inte när man ignorerar henne, då morrar hon och viftar på svansen haha! Riktig diva

  

Av Nathalie Nguyen - 5 mars 2010 19:20

Läppförstoringen som jag gjorde idag med 0,5 ml sprutan kostar 2200 kr men jag har 10% rabatt :D och jag bokade även in nästa läppförstoring till den 20/5! Alltså 8 dagar innan studenten ;P då hinner svullnaden lägga sig, och den gången får jag 20% rabatt :)

 

Hon som gjorde mina läppar idag heter Daniella!

Och jag fyller mina läppar med STYLAGE M

  

Haha, juste nu ser min underläpp as stor ut! har suttit och masserat den och då blir den mer svullen haha ;P

Av Nathalie Nguyen - 5 mars 2010 18:57

Åt lunch på centralstationen i Stockholm innan vi skulle ta tåget hem till Uppsala. Hon i kassan var helt retard!! Jag ville ändra DBL menyn till het ost dressing istället för majonäs. Men hon sa nej, och jag erbjöd mig att betala extra men nej!

Sedan beställde jag plus meny, men puckot tog bara plus meny på min meny! fick säga till henne och fick ett " då måste du betala 5 kr för plus meny på den andra "

Men nääähäää??? jag trodde det var gratis .. hallå?? som om jag inte förstår det! jag betalade ju 5 kr för min meny hahah ..


Och när jag ska sätta mig när är våra pommes is kalla!! haha helt lack jag blev och älskling fick gå och hämta nya .. som precis kom ut ur fritösen  :)

Av Nathalie Nguyen - 5 mars 2010 18:29

Detta var min första läppförstoring ;P därav alla blåmärken och röda märken, men så såg jag ut efter 1 ml spruta där jag fyllt allt :)

    

  

Av Nathalie Nguyen - 5 mars 2010 17:33

Sådär där var de flesta bilderna från läppförstoringen :)

Bilden blir ju spegelvänd? Höger sida som är svullen är egentligen  vänster sida IRL, Jag fyllde vänster överläpp med 0,2 ml och den sprutan var gratis för att det var en ojämnhet från förra behandligen som jag gjorde förra onsdagen (24/2) höger sida var lite fylligare och högre än vad vänster sida var. Men nu är båda sidorna jämna och fina, förutom att vänster sida är svullen efter behandlingen idag ;P

Men det ser ni ju på bilden, och som jag sa bilden är spegelvänd på bilden visas det att jag fyllt höger sida, men det är vänster jag fyllt :)


Sedan fyllde jag 0.5 ml i hela underläppen idag, tyckte att den behövde bli fylligare och större fastän jag fyllde dom när jag fyllde allt i läpparna förra veckan. Men tyckte att underläppen var för liten, överläppen var lite större :)


Det bästa med allt är att idag fick jag inga små blåmärken där det sprutats in, och jag fick heller inga röda märken :D

Jag är bara svullen :D

Tycker det ser roligt ut när jag bara fyllde vänster överläpp ;P


  

  

    

Ovido - Quiz & Flashcards