Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Nathalie Nguyen - 11 mars 2010 19:52

Middagen blev super god! Köpte 4 hg rostbiff, tror ni det fanns något kvar? Nej haha all rostbiff tog slut, det är bara potatisgratäng kvar : ( men den var sjukt god endå.

Har legat i sängen och degat som fan .. är helt slut i huvudet pga av förskylningen!


Vill gå på en ansiktsbehandlning : )

Av Nathalie Nguyen - 11 mars 2010 16:13

Nu ska jag skriva några inlägg i hemliga bloggen : )

  

Av Nathalie Nguyen - 11 mars 2010 16:10

Sitter och dricker vatten med färsk pressad citron i! Hoppas det hjälper så jag inte blir dunder förskyld! Läste lite av veckans NU, men sen tröttnade jag..


Baby håller på med potatisgratängen : ) .. jag tänker inte laga mat! ni vet ju vad som hände när jag skulle fritera: )

  

Athena :)

:)

Av Nathalie Nguyen - 11 mars 2010 16:07

Ikväll blir det Potatisgratäng med rostbiff, yummi! Handlade rosbiff, grädde, mjölk på gränby centrum. Var tvungen att springa in på Apoteket också, nässpray+halstabletter+ och nezoil!

 

Sov ganska dåligt idag, men på morgonen ville jag inte gå upp! men klockan var 11.30 och det vart dags att gå upp då. Åt lunch sen gick vi till Grämby centrum :)


Av Nathalie Nguyen - 11 mars 2010 13:35

Har åkt på en förskylning :/ ble!

bloggar senare, måste till Gränby centrum!

  

Ovido - Quiz & Flashcards