Alla inlägg den 12 mars 2010

=)

Av Nathalie Nguyen - 12 mars 2010 18:06

Ätit goda middagen! Potatisgratäng och rostbiff mumma! : ) Min mage är så fylld haha .. matkoma! Har varit till ICA en snabbis med bror som skulle köpa halstabletter .. och sen hyrde vi en film :)


Både älskling, bror och jag är sjuka .. thats suck's!! Hoppas jag blir bättre till måndag!


Vill ha 1ml till i läpparna .. NU : )

Kanske jag fyller nästa vecka =)

 

Och sen har jag ju även tiden den 20e MAJ klockan 13.30, för fyllning! Men jag vill ha större nu :)) .. det är sååååå snyggt!

 

    

Av Nathalie Nguyen - 12 mars 2010 16:15

Fylla mina läppar lite till ;)

  

Av Nathalie Nguyen - 12 mars 2010 15:01

Idiot vetrinär!! kunde inte vänta 30 minuter extra på att vi skulle ta oss dit!! Vi fick en tid hos Årsta vetrinären på måndag och det är väll bäst så! Plus att dom e trevliga där.


Ikväll blir det rostbiff och potatisgratäng igen!!! Var så himla gott igår! Var och handlade rostbíff 0ch massor av potatis nyss : ) köpte kite smått och gott för kvällen också :) sitter och mumsar i mig goda kärnfria vindrvor .. mmmmmmmmmm


  


Av Nathalie Nguyen - 12 mars 2010 11:58

God morgon!

Ska till vetrinären nu! Hörs sen puss

  

Ovido - Quiz & Flashcards