Alla inlägg under mars 2010

Av Nathalie Nguyen - 10 mars 2010 15:01

Vet inte om jag håller på att bli sjuk? :/ Jag känner mig så otroligt hängig och trött ..Hoppas inte på att jag blir sjuk! Kanske är för att jag sov så konstigt inatt?

Vi får se vad som händer ..


  

Av Nathalie Nguyen - 10 mars 2010 14:10

Åkte detta ner i magen :)

  

Av Nathalie Nguyen - 10 mars 2010 13:59

Om några timmar blir det middag .. tror ni jag orkar? efter denna lunch haha!

      

Av Nathalie Nguyen - 10 mars 2010 13:53

Jag har precis tryckt i mig en WHOPPER MEAL plus meny med 2 bea såser!

Och jag har även tryckt i mig en kebab rulle ..

och en morotskaka .. : )


Det är ett under att jag inte blir fet hahaha.

Av Nathalie Nguyen - 10 mars 2010 10:29

Har inte burger king HEMKÖRNING?

 

 

:( :( :( :(

Av Nathalie Nguyen - 10 mars 2010 10:25

God jälva morgon! Idag är jag trött, har en sån jälva huvudvärk idag :| känner mig inte så bra idag .. it sucks : ). Jag somnade tidigt igår nästan efter "Cugar town" haha älskar hennes serie den är skit rolig ju! :D Titta om ni inte har gjort det.

Varje tisdag efter Desperate housewives, alltså klockan 22.00


Jag är sugen på ..


Sök recept

Chili con carne

Ingredienser
Portioner: 4

2 gula lökar 
300-400 g nötfärs 
1-2 msk olja
lite chili 
½-1 tsk paprikapulver
1 krm svartpeppar 
½-1 tsk salt
1-2 msk soja 
1 burk 400 g hela tomater 
2 burkar vita bönor i tomatsås á 440 g

TILLBEHÖR:
jalapeñopeppar
chips eller brytbröd

Tillagningstid: Över 20 min
Svårighetsgrad: Medel

Gör så här
Skala och hacka lökarna. Bryn färsen i oljan i en gryta, gärna av gjutjärn, tills den fått fin färg. Blanda ner löken och låt den steka med en stund. Smaka av med chili, paprika, svartpeppar, salt och soja.

Tillsätt tomaterna och låt alltsammans koka ihop tills smaken är mustig och röran blivit tjock. Ju längre koktid, desto fylligare smak.

Tillsätt bönorna och låt alltsammans bli varmt. Smaka av med mer kryddor om så behövs.

Servera rätten rykande het med tillbehören och en sallad med strimlad salladskål, rikligt med hackad persilja och en vinägrettsås.

Av Nathalie Nguyen - 9 mars 2010 21:02

Nu blir det desperate housewives!

Hörs imorgon babes :)

  

Av Nathalie Nguyen - 9 mars 2010 20:59

Kebabrullen jag åt vid klockan 15.00 är jag fortfarande dunder mätt av :| haha!

Har efter det tryckt i mig LYXBISKVI, coola godisar, päron dryck .. tur att jag har en sån bra ämnesomsättning .. annars hade jag nog varit jävligt stor ;P


Nu ska jag äta ostbågar .. min daim .. min andra lyxbiskvi och resten av godiset ..

YUMMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!

    

Ovido - Quiz & Flashcards