Alla inlägg under mars 2010

:)

Av Nathalie Nguyen - 11 mars 2010 16:07

Ikväll blir det Potatisgratäng med rostbiff, yummi! Handlade rosbiff, grädde, mjölk på gränby centrum. Var tvungen att springa in på Apoteket också, nässpray+halstabletter+ och nezoil!

 

Sov ganska dåligt idag, men på morgonen ville jag inte gå upp! men klockan var 11.30 och det vart dags att gå upp då. Åt lunch sen gick vi till Grämby centrum :)


Av Nathalie Nguyen - 11 mars 2010 13:35

Har åkt på en förskylning :/ ble!

bloggar senare, måste till Gränby centrum!

  

Av Nathalie Nguyen - 10 mars 2010 22:39

Höger hand :)

  


Vänster hand ;

    


Jag är nöjd, det var min första gång jag gjorde!! :D

Det tog mig 2 timmar : )

Av Nathalie Nguyen - 10 mars 2010 22:35

    

    

Av Nathalie Nguyen - 10 mars 2010 22:27

Ska visa bilder strax :)

Av Nathalie Nguyen - 10 mars 2010 17:50

   Jag tror nog att jag börjar bli sjuk : ( hoppas inte, men nu känns det verkligen som det. Nässprayen hjälper inte ens nu, och så är det när jag börjar bli sjuk!

 

Älskling håller på att laga middag, CHILLI CORN CARNE :D YUMMI =)


Av Nathalie Nguyen - 10 mars 2010 15:06

Some shoes for me! baby fick ett par med som inte finns med på bild.

    


Sen kom den även massa andra saker .. men det visas inte här utan i min privata blogg ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards