Alla inlägg under mars 2010

..

Av Nathalie Nguyen - 19 mars 2010 18:36

Vi har bara legat hemma och degat .. råkade stänga av telefonen när alarmet gick på så vi vaknade 10.30 så drygt


Av Nathalie Nguyen - 18 mars 2010 20:43

Kan lägga in en bättre bild imorgon :)


           




http://www.tattoouppsala.se/

Duktiga :)


Av Nathalie Nguyen - 18 mars 2010 20:36

Älskar mina läppar!!

    

      

Av Nathalie Nguyen - 18 mars 2010 17:15

Av Nathalie Nguyen - 18 mars 2010 16:15

God dagens!

Förlåt att jag typ inte uppdaterat! men har bloggat i min andra blogg .. så jag glömde skriva här :) Var hemma idag, sköööööööönt! Får göra provet efter praktikten istället, snäll lärare va? Provet var egentligen idag. Men jag var upptagen med annat så jag kunde inte komma till skolan : )


Allt på årsta vårdcentral gick skit bra!

Och jag har varit och gaddat mig :)

Visar bild på tatton ikväll! Får inte ta av plasten än :)


Ni har märkt att jag gillar nålar va? haha

  

Av Nathalie Nguyen - 17 mars 2010 16:37

Mina läppar e ganska bra idag! Så imorgon blir det en bild!

Kom hem från skolan för en stund sen :) och ska alldeles strax äta pasta carbornara utan bacon haha!


Idag kom alla studentkläder :D

Mjukisbyxa, trosa, linne, och lång tröja :D wiho!

Av Nathalie Nguyen - 16 mars 2010 20:19

Haha min katt bajsade under badkaret ..

  

Här är han haha

Av Nathalie Nguyen - 16 mars 2010 20:09

Nej nu har jag suttit klart vid datorn! :)

Ska ta mig en macka och något att dricka, sen ska jag lägga mig i sängen och titta på Desperate housewives!

 

Jag tror att osten är slut? Orkar inte gå till ICA ..

vi hörs imorgon guys!


Imorgon kommer det bild på läpparna och svullanden gått bort lite!


På torsdag tattuerar jag mig igen .. hihi

  

Ovido - Quiz & Flashcards