Alla inlägg under mars 2010

Av Nathalie Nguyen - 24 mars 2010 19:21

1 år och 3 månader idag!  

  


Av Nathalie Nguyen - 23 mars 2010 20:24

6 DAGAR!

  

Av Nathalie Nguyen - 23 mars 2010 20:22

Haha vad dålig jag är på att blogga nu dom senaste dagarna! sorry :D

Har inte orkar bara :) den andra bloggen är roligare haha.

Idag har jag och älskling bara ÄTIT!! okej jag skojar inte!


Frukost : korvstroganoff


Lunch : kycklingsallad med bröd och krämbulle


middag : korvstroganoff X2 lådor var .. HAHA


FATSOOOOOOO!

Av Nathalie Nguyen - 22 mars 2010 23:14

Jahahapp då var vi ute på sista rundan med Athena :) då vaknar hon senare för första morgon rundan .. men den brukar alltid älskling ta. Jag tog den igår för att vara snäll ;p Vi har bara tagit det lungt och vilat typ! Praktiken börjar ju inte förren nästa vecka, så jag kan ju ba soooooooooooooooooova :D hur bra som helst!


Ska nog till ICA imorgon för att köpa bananlådor hahah!

Vill ha större.. jag tycker dom e små nu!! haha men det är bara fär att jag kollar mig själv i spegeln hela tiden .. :$

  

Av Nathalie Nguyen - 22 mars 2010 18:28

Torsdag klockan 16.30 har jag tid för ögonfransarna :D bäst!

  

Av Nathalie Nguyen - 22 mars 2010 18:13

På torsdag blir det nog en påfyllning på ögonfransförlängningen!

  

Av Nathalie Nguyen - 22 mars 2010 18:08

Hallå! :)

Idag har vi bara segat och tagit det lungt! tog en tripp till ÖB och köpte lite fler hundleksaker till Athena :) sen åkte vi hem igen och åt familjen dafgårds korvstroganoff med ris : ) . Nu har vi duschat/badat och är typ klara för att sova? :P

Klockan är ju bara 6 .. och om 3 timmar är det svenska hollywood fruar!! det får vi ju inte missa :) ..


Denna vecka kommer det vara mycket att göra om allt går som planerat :) men det får ni veta sen isåfall :)

Av Nathalie Nguyen - 21 mars 2010 15:27

Har ni sett vädret?! Fan vad deprimerad man blir!!!!!!! Det kändes som att våren var på väg! Och nu är det massor med äcklig snö :(

Ovido - Quiz & Flashcards