Direktlänk till inlägg 14 november 2009

fetma.

Av Nathalie Nguyen - 14 november 2009 14:14

Vad tycker ni om tjocka människor?

Jag personligen tycker nästan att dom får skylla sig själv åt att dom är överviktiga, det är bara dom själv som dom har att skylla för att dom är tjocka! Har man lätt att gå upp i vikt ska man väll inte äta sådant som gör att man går upp i vikt mer? Eller okej om man tränade regelbundet på gym och var ganska normal i kroppsformen. Det är ingen som bett er äta allt ni äter eller att ni inte motionerna för att eran kropp inte orkar bära er, och det är jälvigt synd du fick en kropp som du ska leva med i jävligt många år och då bör du sköta om den så att både du själv och din kropp mår bra. Och att föräldrarna inte gör något åt det när ni är i åldern där ni inte kunde bestämma vad ni ville äta eller kunde äta. 
Börja träna och sluta ät massor som man går upp av om man har lätt för att gå upp!!

T.ex idag som i simhallen i Valsta, en kvinna som var jävligt stor av sig satt jag och några andra och stirra på och en del kommentarer ramla väll ut ur våra munnar när vi såg henne. Men alltså hon simmade lika segt som en snigel och när hon andades med sin mun såg hon ut som en fisk när munnen öppnades och stängdes hela tiden(förlåt men det såg roligt ut). För att hålla huvudet ovanför ytan så fick han anstränga sig såg det verkligen ut som, det var som om det var en flodhäst i poolen, synd men så var det.

Jag tycker inte heller att man ska vara anorexia smal så alla ben man har i kroppen sticker ut och synd, det tycker jag verkligen inte. Men att man klarar av en vanlig vardag med jobb/skola och ta sig ut på vanliga ärenden eller t.ex bara att gå till ICA som bara ligger runt hörnet. Duscha eller klä på sig själv,det finns ju vissa fall som inte ens kan göra något pga av deras extrema fetma.

 
 
Ingen bild

hemsk du är

14 november 2009 14:20

Du är hemsk människa! Dina föräldrar borde skämmas! Fy vilken hemsk människa. Jag har ett barn och här hemma förekommer det inga fula ord som tex Dum. Men du måste ha växt upp med, jaa jag vet inte vad. Du är en hemsk människa. Du hamnar inte ens i katerogin Dum i min värld. Jag vet inte var jag ska sätta dej, förutom att du är hemsk och dina föräldar vet nog inte vad dom har för en dotter, skämmas borde dom göra.

 
nathalie

nathalie

14 november 2009 14:30

Jag står för vad jag tycker! passar det inte dig så behöver du inte läsa min blogg! :)

http://nathaliealkhalisi.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

B.N

13 september 2010 16:59

Jag är en av de FETA som du tycks förakta,jag fick göra en operation som gjorde att jag gick från 160 till 120 kg.Men sen tog det stopp pga av ett genfel som gör att jag bara kan förbränna till en viss del.Trots att jag inte kan äta mer en 1/3 dels portion och springer varje dag kommer jag att förbli fet resten av livet.Tycker du att det är nåt att skratta och fälla syrliga kommentarer åt? Har du en aning om hur det är att som 17 åring titta åt en söt tjej och få ett -Vad glor du på din feta jävla gris? rätt upp i ansiktet? eller när man som 12 åring efter en kallsup hör en vuxen kvinna säga -synd att du inte drunknade för du är så fet att du inte borde få leva? Tycker du att det är sånt man får tåla?

Nathalie Nguyen

30 oktober 2010 12:10

Haha, förakta? du nu är de inte såhär att jag föraktar er, men ni klagar på att ni är FETA, men ja? gör något åt saken isåfall? istället för att sitta och klaga, och om dessa personer sagt sådär åt dig är det väll fel i huvudet på dom, jag kan inte göra något åt vad dom sa eller hur? det är väll bara att kasta tillbaka en elak komentar till dom

 
Ingen bild

bella

14 april 2011 21:06

Du vet nathalie...fast att jag är 13 år gammal tycker jag inte att fetta människor är fula eller så dom bara föddes så men egentligen är dom jätte jätte snälla. och du då du föddes med en lös skruv i din hjärna...oj du har ju ingen...tro mig det har du inte...och jo du om du inte kan skriva något snällte eller vettigt i din blogg kan jag faktiskt lägga ner den bara så att du vet XD ps...skriv något snällare och be om ursäkt till dessa människor som lider av detta...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Nguyen - 22 februari 2012 14:14

Jag har startat en ny blogg där jag kommer blogga flitigt! http://nathaliem.devote.se/http://nathaliem.devote.se/ http://nathaliem.devote.se/http://nathaliem.devote.se/ http://nathaliem.devote.se/http://nathaliem.devote.se/ http://nathaliem.d...

:)

Av Nathalie Nguyen - 6 februari 2012 22:26


Idag blev det ett kortare pass, man kan inte alltid orka springa 1mil..haha   ...

Av Nathalie Nguyen - 6 februari 2012 22:17

Hello! Som alltid, jag glömmer bort denna blogg pga av att dom suger & ej har en blogg app som blogg.se. Så därför tittar jag in bara då och då! Iallafall det är dags för en refill för lipsen i slutet av månaden med tossan! Har även bokat en resa för...

Av Nathalie Nguyen - 6 februari 2012 01:40

Att blogga i denna blogg :/ haha tar igen det imorgon.

Av Nathalie Nguyen - 24 januari 2012 14:43

Körde ett riktigt hårt pass på bandet i fredags 7,35km löpning på 50min jag var SLUT efter det haha! Träningsvärkens mamma på riktigt!     ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards